Elden Ring krijgt ray-tracing via patch

Geplaatst: 8 november 2021 om 12:59Aangepast: 3 februari 2023 om 10:09
Elden Ring ontvangt ray-tracing via een patch. Dat onthult Bandai Namco op de productpagina van de game.

Het is daarbij nog onduidelijk wanneer de geavanceerdere lichttechniek aan de game wordt toegevoegd. Bandai Namco zegt dat ray-tracing zowel naar pc als de PlayStation 5- en Xbox Series-consoles komt.

Ook onthult het de diverse grafische modi voor Elden Ring. Op PlayStation 5 en Xbox Series X biedt de resolutiemodus een resolutie van 2160p met een 'minimale' framerate van 30 frames per seconde. De prestatiemodus biedt een lagere resolutie met een maximale framerate van 60 frames per seconde. De Series S-versie biedt een maximale resolutie van 1440p.

Daarnaast draait de PlayStation 4-versie op 1080p en 30 fps, en de Xbox One-versie op 900p en 30 fps. Savedata tussen de Xbox One- en Xbox Series-versies is compatible, PlayStation-bezitters kunnen enkel hun savedata upgraden naar de nieuwe console - andersom is niet mogelijk.

Elden Ring verschijnt op 25 februari.

Jacco PeekHoofdredacteur Gamer.nl. Zwak voor The Witcher, Pokémon en egels.

Opmerkingen

Login of maak een account en praat mee!

Er zijn nog geen reacties geplaatst.Login om een reactie te plaatsen.